MISSIOON
Lapse ealisi ja individuaalseid vajadusi ning eripärasid arvestades on loodud lasteaias tingimused lapse isiksuse arenguks, et temast kasvab vaimselt erk, sotsiaalselt tundlik, ennastusaldav, ümbritsevat keskkonda ja tervist väärtustav inimene.
VISIOON
Terves kehas terve vaim, nii et kooli läheb rõõmus ja terve laps.
LASTEAIA ERIPÄRA:
Looduse ja tervisliku keskkonna väärtustamine.
Tervistedendava lasteaiana pöörame tähelepanu lapse tervise hoidmisele ja liikumisvajaduse rahuldamisele. Õpi- ja mängukeskkonna korraldus soodustab laste loovust ja algatusvõimet. Õuesõppe kaudu saavad lapsed looduskeskkonnas vahetuid kogemusi, isetegemis- ja loomisrõõmu. Eesti rahvatraditsioonid ja -kalendri tähtpäevad lõimuvad meie tegevustes.
VÄÄRTUSED – 4 PÕHIVÄÄRTUST
Laps on tähtis – laps on võrdne partner, arvestame tema individuaalsusega.
- lähemalt kaugemale, lihtsamalt keerulisemale
- uuenev õpikäsitlus – lapsest lähtuv õpikäsitlus, projektõpe
- õppimine läbi mängu, uurimine, katsetamine
- valikute võimalus, lapse huvist lähtumine
- traditsioonid – Eesti rahvatraditsioonid ja -kalendri tähtpäevad
- kodumaa, isamaa, emakeel, rahvused meie ümber
- reeglid, tavad, kombed
- ausus, austus, usaldus, kohusetunne
- sõbralikkus, hoolivus, sallivus, teistega arvestamine
- eduelamus
Koostöö – perede, laste, meeskonna, üldsusega – head suhted, avatus, sõbralikkus suhtlemisel, kuulamine/küsimine, koostöövalmidus, ausus, usaldus, austus, kohusetunne, vastutus, teistega arvestamine, kasvav/arendav tagasiside, reeglite loomine ja neist kinnipidamine, väärikus.
Kasvukeskkond – kasvu- ja õpikeskkond toas ja õues on loodud laste ja täiskasvanute vajadusi arvestades, õpi- ja mängukeskkonna korraldus soodustab laste loovust ja algatusvõimet, õuesõppe kaudu saavad lapsed vahetuid kogemusi, isetegemis- ja loomisrõõmu; Eesti erinevad aastaajad pakuvad vaheldusrikast tegutsemist õues, loodus- ja keskkonnateadlikkus; kodukoht, turvalisus, ohutus.
Tervis – tervislikud eluviisid – liikumine, tervislik toit, laste ja töötajate tervise hoidmine, liikumisvajaduse rahuldamine, ühisüritused peredega. Võimalusel kaks korda päevas õues viibimist. Erivajaduste märkamine. Tugiteenused.
Rühmade väärtuslaused: Sõim – Algus on tähtis
3a. – Samm-sammult targemaks
4a. – Kiusamisest vaba
5a. – Tarkus tuleb tasapisi
6a. – Rõõmus, terve koolilaps